Măşti în oglindă

Ascunzi sau dezvălui?

Am încercat să fug de tine…

Scrie un comentariu

Și am alergat, și am alergat… câteodată am crezut că m-am îndepărtat suficient și că nu mai faci parte din viața mea… Șu cât de tare puteam să mă înșel… Altă dată își simțeam prezența chiar și în visele mele.

Cum e să te simt in fiecare secundă a zilei, în nopțile cu lună plină când nu pot să dorm, în unele persoanele care trec pe lângă mine pe stradă, în apusul de soare pe care uneori îl urmăresc cu lacrimi în ochi…

De ce ești încă aici? De ce apari atunci când cred că am reușit să mă eliberez de tine? Trebuie neapărat să îmi arați că liniștea atât de greu câștigată este doar o iluzie de moment? Nu te mai vreau, nu mai vreau să fug de tine… de mine.

Caut și încă nu găsesc un răspuns… sau cine știe poate răspunsul e lângă mine și eu nu îl văd. Dar vreau liniște, vreau libertate, vreau să nu îmi mai bântui visele!

 

ÎNCREDERE… te caut… încă te caut

 

f992371e94d1acba70457dacf3e1c311

Autor: carinaflorin

Psiholog prin profesie şi pasiune. Iubesc cărţile şi teatrul cu toate emoţiile sale. Descopăr în fiecare zi un nou miracol în fiecare , tot ce trebuie să fac este să ascult. Sunt nonconformistă şi cred că viaţa mea ar fi foarte tristă fără muzică.

Lasă un răspuns

