Măşti în oglindă

Ascunzi sau dezvălui?

O întreagă lume colorată

Scrie un comentariu

    Încă o coincidenţă… deja ştiu întrebarea… ce am de învăţat de aici?

    Ştiu că oamenii apar în viaţa noastră cu un anumit motiv, trebuie doar să aflu care este el. Aş putea să caut sensuri profunde, explicaţii fanteziste (mă abţin deocamdată :D). Am observat totuşi că, mai devreme sau mai târziu, aflu cât de importantă a fost o anumită persoană şi cât de mult mi-a schimbat modul de gândire.

     Ce se întâmplă când n-ai ocazia să o cunoşti atât de bine cât ţi-ai dori? Ce să faci ca să poţi învăţa mai mult decât în momentul prezent? Mereu aceste întrebări mă pun în încurcătură… Este cazul să insist sau o uşă s-a întredeschis şi e momentul să mă descurc singură… Am văzut reflexia în oglindă… câteva secunde, e adevărat… Dar este acolo. Dar vreau mai mult… Vreau conexiunea pe care am simţit-o… Şi am să fac tot posibilul pentru asta!

Foto Imagine

     Fiecare asemenea nouă întâlnire îmi oferă acces la o întreagă lume a persoanei, plină de culori, emoţii, noutate … mă emoţionează de fiecare dată… De asta iubesc eu oamenii… oricine sunteţi şi oricând ne vom întâlni. 

     

 

 

      

Autor: carinaflorin

Psiholog prin profesie şi pasiune. Iubesc cărţile şi teatrul cu toate emoţiile sale. Descopăr în fiecare zi un nou miracol în fiecare , tot ce trebuie să fac este să ascult. Sunt nonconformistă şi cred că viaţa mea ar fi foarte tristă fără muzică.

Lasă un răspuns

