Măşti în oglindă

Ascunzi sau dezvălui?

Prea mult?

Scrie un comentariu

Mi se spune în ultima vreme că vorbesc prea mult. Singurul răspuns, care este şi cel mai exact, este următorul Am de recuperat ani întregi de tăcere!

Am fost ani întregi îngrozită că orice spun este o prostie şi că ceilalţi vor râde de mine, am pierdut multe ocazii în care să nu păstrez doar pentru mine ce gândeam, am lăsat oameni să plece fără să le spun mulţumesc, ai fost important… N-am să mai fac aceeaşi greşeală…

Cu riscul de a părea ciudată refuz să îmi mai cenzurez gândurile, refuz să mă dau singură deoparte… îmi asum o mască la care am renunţat… şi mă bucur în fiecare zi că am avut curajul să fiu eu însămi.

Am învăţat că oamenii te cunosc după cuvintele tale şi nu după tăcerile tale. Sunt deci atentă la cuvinte dar glorific forţa tăcerii atunci când emoţiile cele mai profunde pot fi exprimate doar prin priviri şi îmbrăţisări.

Imagine

Foto

Autor: carinaflorin

Psiholog prin profesie şi pasiune. Iubesc cărţile şi teatrul cu toate emoţiile sale. Descopăr în fiecare zi un nou miracol în fiecare , tot ce trebuie să fac este să ascult. Sunt nonconformistă şi cred că viaţa mea ar fi foarte tristă fără muzică.

Lasă un răspuns

